Elise - A Responsive Blogger Theme, Lets Take your blog to the next level using this Awesome Theme

This is an example of a Optin Form, you could edit this to put information about yourself or your site so readers know where you are coming from. Find out more...


Following are the some of the Advantages of Opt-in Form :-

  • Easy to Setup and use.
  • It Can Generate more email subscribers.
  • It’s beautiful on every screen size (try resizing your browser!)
// // Leave a Comment

Santapan minda di waktu petang.

Bismillahirrahmanirrahim.

6 Ogos 2015, 6:25 petang.


Lapangkan hati,
Luaskan pemikiran.

Muhasabah bersama.

Assalamualaikum ! ---<3
Read More
// // Leave a Comment

Lukisan yang kreatif.

Bismillahirrahmanirrahim.

5 Ogos 2015, 3:40 petang.

Sape kat sini suka melukis ? Angkat tangan !
*tangan diturunkan*
Aku tak suka melukis, tapi aku suka tengok lukisan yang cantik dan kreatif.
Huhu.











Kreatif kan ??

Sumber lukisan yang kreatif tu diperoleh daripada facebook hmm, tak ingat. Hiks.
Tapi bukan daripada aku lah.
Aku cuma save dan publish balik.
Sekadar perkongsian :)
Kepada yang gemar melukis atau budak2 yg suka melukis, boleh cuba.
K bye !

Assalamualaikum ! ---<3
Read More
// // Leave a Comment
Bismillahirrahmanirrahim.

4 Ogos 2015, 7:06 pagi.


Semalam.

Detik yang tidak dapat dilupakan. It's okay :)

Move on :)

Kadang2, ada sesuatu yang kita harapkan, tapi kita tahu tak semestinya tercapai harapan kita tu. Dah namanya harapan.

Harapan........
Harapan menjadi layu.

HAHA !

Pergi. Dan jangan kembali.

Huhuk.

Ayam berkokok tanda nak siang.
Telinga meliar mendengar suara.
Meow meow.
Ops lupa, ku bela si kucing.
Bukan si ayam.

Hmm, salam dhuha.

Alhamdulillah, matahari masih terbit di sebelah timur.

TAUBAT.

Assalamualaikum ! ---<3
Read More